امتیاز عکس: سیناژن

خط مشی


اعتماد به خود باوری و دانش نیروی انسانی جوان و مجرب، به سیناژن فرصت ورود به بازارهای دارویی بین المللی با امید به بنا نهادن فردایی روشن تر و سالم تر برای آینده بیماران را فراهم آورده است. سیناژن با پشتوانه متخصصین حوزه های تحقیق و توسعه، تولید، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت و با استقرار و نگهداری نظام یکپارچه (IMS) ISO 9001:2015، ISO 14001:2015، OHSAS 18001:2007، ISO 10002:2014، ISO 10015:1999 و با رعایت الزامات  GMPو با الگو برداری از مدل جایزه ملی کیفیت ایران در راهی قدم نهاده است که هر روز واژگان تعالی بخش کیفیت و ایمنی را به طور مستمر بکار گیرد و افتخارش حرکت در راستای آخرین تکنولوژی های علمی و تحقیقاتی در تولید محصولات دارویی و تشخیصی دنیا باشد تا سیناژن را به شرکتی ارزش آفرین برای جامعه ذینفعان تبدیل نماید.

ما در کلیه فرایندهای سازمان اهداف زیر را دنبال می نماییم:

  1. رسالت ما توسعه داروهای با تکنولوژی بالا در یک محیط با استانداردهای جهانی و در دسترس برای بیماران در سراسر جهان است.
  2. ما کسب و کار خود را در راستای تولید محصولات مقرون به صرفه رشد می دهیم تا برای بیماران زندگی بهتر و برای سهامداران بازگشت سرمایه بالاتر را میسر نمائیم.
  3. فلسفه کسب و کار ما، تولید محصولات زیست فناوری دارویی با در نظر گرفتن ملاحظات مالی، مسئولیت های اجتماعی و محیط زیستی و سرلوحه قرار دادن کیفیت و اصول اخلاقی است.
  4. ما صداقت، استقبال از تجربیات جدید، مسئولیت پذیری و تعهد به زمان را ارج می نهیم.
  5. اهداف ما در کسب و کار بلندپروازانه است و بدنبال تعالی در تمام حوزه ها هستیم و با در نظر گرفتن اولویت های مشتری و ذینفعان در کسب و کار، خلق ارزش می کنیم.
  6. ما در یک محیط کاری دانش محور، نوآورانه، ایمن، سالم، پر انرژی و مشارکتی فعالیت کرده و فرصت را برای توانمندسازی افراد و رسیدن آنها به حداکثر استعداد های خود فراهم می کنیم.
  7. ما بصورت مستمر روش کار خود را بهبود داده و در راستای ساده سازی، کارایی و اثربخشی فرایندها تلاش می کنیم و  کسب و کار خود را بر پایه بینشی از تحلیل داده ها، بنا می نهیم.
فروردین1398 / / سیناژن
مطالب مرتبط: