اعطای لوح و نشان معتبر امین الضرب

خانم دکتر هاله حامدی فر مدیر عامل شرکت تحقیقاتی تولیدی سیناژن، به عنوان یکی از ده کارآفرین برتر در کشور موفق به دریافت نشان امین الضرب گردید.


 

 

مراسم دومین دوره اهدای نشان کارآفرینی «امین الضرب» به مناسبت ۱۳۴ سالگی تاسیس اتاق بازرگانی تهران با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، امور خارجه و جهاد کشاورزی در محل تالار وحدت برگزار گردید. در این مراسم ، خانم دکتر هاله حامدی فر به عنوان یکی از برترین های عرصه کارآفرینی ، موفق به دریافت تندیس و نشان «امین الضرب» گردید.

این جلسه برای بزرگداشت فعالان عرصه کارآفرینی و گرامیداشت یاد مرحوم امین الضرب برگزار می گردد. مرحوم امین‌الضرب از مهم‌ترین کارآفرینان و نخستین سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی بود. وی موسس مجلس وکلای تجار یعنی سلف اصلی اتاق بازرگانی در ایران است. او و فرزندانش را باید اولین نسل از فعالان اقتصادی مدرن و علاقه‌مند به توسعه اقتصاد ایران دانست که هر یک  با اقدامات خود پایه‌های استواری را در نهاد اقتصاد ایران بنا نهادند. از سال 95 اتاق بازرگانی تهران با برگزاری این مراسم، سنگ بنای نشان امین الضرب را پایه گذاری کرده و قرار است آن را به مهمترین جایزه اقتصادی ایران تبدیل نماید.

دی1396 / روابط عمومی /
مطالب مرتبط: