حضور متفاوت سیناژن در سومین کنگره و نمایشگاه ایران بایو


سومین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی محصولات بیوتکنولوژی و صنایع وابسته (ایران بایو) با حضور 42 شرکت فعال صنعت بیوتکنولوژی از 17 تا 19 خرداد در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

سیناژن با تولید بیش از 20 داروی بیوسیمیلار در حوزه‌های درمانی سرطان و هماتولوژی، نورولوژی، غدد، ناباروری، ایمونولوژی، روماتولوژی و چشم، با هدف ارتباط بیشتر و گفت‌وگو با متخصصان، صاحبان کسب و کار، فعالان صنعت دارو و به‌ویژه دانشجویان که آینده حوزه دارو و بیوتکنولوژی کشور در دستانشان است، در این نمایشگاه حضور یافت.

مفتخریم که با وجود سختی‌ها و موانع توانسته‌ایم دغدغه تأمین داروی 778هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج را رفع کنیم. در سیناژن باور داریم هر دوز دارویی که تولید می‌کنیم یک واحد امید است؛ از شرق تا غرب کشور و از شمال تا جنوب آن و حتی فراتر از مرزهای ایران برای خلق این امید تلاش می‌کنیم چراکه آرمان ما ورای تصور است.

همچنان که دکتر فریدون مهبودی، رئیس شورای سیاستگذاری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، گفت: «بیوتکنولوژی پرچم افتخار کشور است، ما آن را به بهانه سختی‌ها زمین نخواهیم گذاشت.»؛ این رویکرد همواره در سیناژن ما جاری و ساری بوده است.

در افتتاحیه سومین نمایشگاه و کنگره ایران بایو از دکتر هاله حامدی‌فر، مدیر گروه دارویی سیناژن، به پاس سال‌ها تلاش در عرصه سلامت و حوزه بیوتکنولوژی کشور به عنوان چهره تأثیرگذار صنعت قدردانی شد.

 

در روز اول نمایشگاه ایران بایو، پنل «رگولاتوری داروهای بیوتک» به دبیری دکتر حامدی‌فر، مدیر گروه دارویی سیناژن و با حضور دکتر خشایار روشن‌ضمیر، مسئول فنی داروهای بیولوژیک سیناژن، دکتر بهروز حاجیان طهرانی، دکتر محمدرضا عابدی، دکتر جلال غفارزاده، دکتر محمدمهدی مجاهدیان و دکتر سعیدرضا پاکزاد برگزار شد و اهمیت و مسیر رگولاتوری داروهای بیوسیمیلار، فرایند ثبت محصولات و ورود آن‌ها به فهرست دارویی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

یکی از بخش‌های جذاب حضور سیناژن در روز نخست نمایشگاه، نشست هم‌اندیشی دکتر حامدی‌فر با دانشجویان بود. وی با اشاره به دغدغه‌های بجای دانشجویان در خصوص شغل و آینده، گفت: «تلاش کنید در همه سطوح بهترین و متمایزترین عملکرد خود را داشته باشید و اجازه ندهید سختی‌ها و شرایط مانع تلاش شما باشد. اتفاقاً در شرایط سخت و پرچالش است که تمایز به بهترین نحو خود را نشان می‌دهد.»

بهبود ارتباط صنعت و دانشگاه همواره یکی از اولویت‌های ما در سیناژن است؛ در همین راستا و برای تعامل نزدیک‌تر و ارتباط بیشتر با دانشجویان حوزه‌های مرتبط با صنعت بیوتکنولوژی و داروسازی، با همکاری انجمن علمی دانشجویان داروسازی ایران، رویداد «بایولیگ» را برای اولین بار در هر سه روز نمایشگاه برگزار کردیم. دانشجویان در این رویداد هیجان‌انگیز با انجام یک کار تیمی و رقابت با دیگر تیم‌ها، با پاسخ به سؤالات تخصصی به ایستگاه نهایی، یعنی غرفه سیناژن می‌‌رسیدند و جایزه خود را دریافت می‌کردند. سؤالات و چالش‌های این مسابقه با هدف توسعه توانایی جست‌وجوی آنلاین و استفاده از هوش مصنوعی و همچنین کاربرد دانش شرکت‌کنندگان در صنعت، طرح شده بود. زمان در این مسابقه یک عنصر کلیدی بود و تیم‌ها با رقابت تنگاتنگ و فاصله‌های 5 تا 10 ثانیه‌ای از یکدیگر جایگاه برنده را واگذار می‌کردند.

در روز دوم نمایشگاه، «کارگاه بیوسیمیلار 360؛ نگاهی جامع بر فرایند تولید یک داروی بیوسیمیلار از تحقیق و توسعه تا ورود به بازار و فراتر از آن» را برگزار کردیم.دکتر المیرا سیاری، معاون کنترل کیفیت و دکتر هیوا تهرانی، معاون تضمین کیفیت سیناژن فرایند تولید یک داروی بیوسیمیلار از آغاز تا مرحله پسابازاریابی به تفصیل بررسی کردند؛ این کارگاه با توجه به شکاف صنعت و دانشگاه، مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

ما در غرفه سیناژن در این سه روز با ترتیب‌دادن یک قرعه‌کشی جذاب در غرفه متفاوت خود، پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران بایو بودیم. بازدیدکنندگان با شرکت در یک نظرسنجی آنلاین شانس خود را برای برنده‌شدن پکیج سیناژنی امتحان ‌کردند و هر روز برای قدردانی از مشارکت بازدیدکنندگان در این نظرسنجی، به 5 نفر هدیه سیناژنی تعلق می‌‎گرفت. همه هدیه‌های داخل این پکیج قرار است برنده را به یاد سیناژن بیندازد.

 

 

خرداد1402 / /
مطالب مرتبط:
رونمایی از داروی سینورا با حضور وزیر محترم بهداشت 04فروردین 1395 22مین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی 28دی 1395 بازديد دكتر دانش جعفري مشاور عالي وزير بهداشت از شركت هاي گروه دارويي سيناژن 31فروردین 1396 بازدید سفیر بلژیک از شرکت تحقیقاتی تولیدی سیناژن 23آبان 1397 بازدید اعضای فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی از شرکت سیناژن 11مهر 1397 اولین دوره مدرسه تابستانی سیناژن برگزار گردید 13شهریور 1397 کسب تندیس کارآفرین برتر ملی سال ۹۶ 29مرداد 1397 دیدار اعضای بلند پایه اتاق بازرگانی تهران از شرکت سیناژن 03مرداد 1397 بازدید پزشکان متخصصان اقلیم کردستان عراق از سیناژن 18تیر 1397 حضور شرکت دارویی سیناژن در نمایشگاه بین المللی Iraq Health Care 2108 09تیر 1397 بازدید هیات تجاری مقدونیه از شرکت سیناژن 30خرداد 1397 دریافت گواهینامه حلال برای داروهای سیناژنی 10خرداد 1397 بازدید فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از شرکت سیناژن 09خرداد 1397 سال نو مبارک 01فروردین 1397 بازدید مشاور رئیس مجلس عراق از سیناژن 01آذر 1396 دریافت تاییدیه GMP شرکت سیناژن از اتحادیه اروپا 29دی 1396 تقدیر سازمان حفاظت از محیط زیست از شرکت تحقیقاتی تولیدی سیناژن به عنوان واحد نمونه صنعت سبز کشور 30بهمن 1396 بازدید معاون اول رئیس جمهور از شرکت تحقیقاتی تولیدی سیناژن 30دی 1396 کسب تندیس زرین صنعت برگزیده سبز کشور توسط شرکت سیناژن 03بهمن 1397 شرکت تحقیقاتی و تولیدی سیناژن صادرکننده نمونه ملی سال ۱۳۹۷ شد. 29مهر 1397 کسب نخستین تندیس شرکت دارویی حامی بیماران نادر توسط سیناژن 11اسفند 1397 اصلاح قیمت دارو, شرط سر پا ماندن صنعت داروسازی 18فروردین 1398 افتتاح رسمی کارخانه سیناژن ایلاچ در ترکیه 23خرداد 1398 حضور سیناژن در نمایشگاه بین المللی ایران فارما 2018 04مهر 1397 بازدید بانوان کارآفرین برتر کشور از کارخانجات سیناژن 28آبان 1397 سمینار یک روزه آشنایی با GMP برای اولین بار به صورت فراگیر برای علاقمندان و متخصصین 12آذر 1397 تفاهم نامه مهم همکاری 31فروردین 1399 دفترچه گزارش سالیانه گروه دارویی سیناژن در سال 1398 04فروردین 1399 بازدید مشاور محترم رهبر معظم انقلاب از شرکت سیناژن 05فروردین 1399 همه چیز درباره اسپایکوژن،واکسن استرالیایی-ایرانی کرونا در مصاحبه با مدیر عامل سیناژن 03خرداد 1400 سال نو مبارک 28اسفند 1401 مروری بر روایت ناشنیده‌های تولید هر واحد دارو در هشتمین نمایشگاه ایران فارما 09مهر 1402